جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳

ضرورت ایجاد انواع مشوق‌ها برای مشارکت مردم البرز در اقتصاد

استاندار البرز گفت: ایجاد انواع مشوق‌ها در زمینه‌های مختلف همچون مالی، تسهیل در اخذ مجوزها برای مشارکت مردم استان در اقتصاد از جمله موارد مهمی است که باید مدنظر قرار گیرد.

البرز- رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی  روز یکشنبه در نشست قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم استان البرز افزود: از ابتدای سال جاری نسبت به راه‌اندازی این قرارگاه با کمیته‌های تخصصی اقدام کردیم و اکنون به مرحله تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری ذیل اهداف تعیین شده رسیده‌ایم.
وی ادامه داد: به تازگی هیات وزیران، راه اندازی کارگروهی ویژه با همین عنوان را ابلاغ کرده‌اند، از این رو جای خرسندی دارد که در این راستا از سایر استان‌ها پیشی گرفته‌ایم و می‌توانیم قرارگاه را بر مبنای این تصویب نامه دنبال کنیم.
عبداللهی بیان کرد: اهداف و برنامه‌ها مشخص است و باید در تلاش باشیم که مصوبات با سرعت به مرحله اجرا رسیده و نمود عینی پیدا کنند.
وی افزود: تک تک کمیته‌ها باید برنامه‌های خود را با زمانبندی و ترسیم افق نهایی، ارائه دهند و بر این اساس هر هفته گزارشی از روند امور داشته باشند.
استاندار البرز گفت: اتاق بازرگانی استان نقش بسیار مهمی در قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم ایفا می‌کند و باید برنامه خود مبنی بر نیل به صادرات ۲ میلیارد دلاری را ارائه داده و موانع این راه را مطرح کند تا تدابیر لازم اتخاذ شود.
وی افزود: البرز ظرفیت‌های بسیاری در تولید صادرات محور دارد بنابراین اتاق بازرگانی استان باید در رایزنی‌ها و ایجاد ارتباط با سفرا به‌ویژه در کشورهای همسایه، اهتمام بیشتری داشته باشد.









 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات